2parale

2Parale.ro

joi, 24 iunie 2010

Alegi consultantul frumos sau pe cel care iti spune adevarul?


Ce conteaza pentru tine?
Ca cel care se prezinta in fata ta ca si consultant financiar sa fie imbracat frumos, sa fie parfumat cu cel mai cel parfum, sa iti vorbeasca in termeni pomposi sau sa iti spuna adevarul (chiar daca doare) dar sa stii ca te vindeci din punct de vedere financiar?
Din pacate am observat ca oamenii reactioneaza la cat de zgomotos se prezinta consultantul, cate diplome, ce titluri rasunatoare are. Si... pe urma, incep sa se planga ca sistemul de asigurari e asa si pe dincolo, ca l-a tras in piept consultantul, ca i s-a promis marea cu sarea....
Ceea ce trebuie sa fie important pentru tine client potential de servicii de asigurari, sunt cu totul alte aspecte:
- ce riscuri vreau sa acopar;
- cat sunt dispus sa cheltui pentru asigurarea respectiva;
- eu sau familia mea vom fi intr-adevar acoperiti prin asigurarea propusa?;
- societatea de asigurari e serioasa si cu reputatie buna in piata?;
- cine e societatea reasiguratoare?
- cine e consultantul care imi sta in fata?
- ce fel de om e?
- va avea grija de mine sau doar vrea sa-mi ia banii?
- etc.

Cam asa m-as gandi eu cand as alege un consultant. As face un mic studiu de piata functie de criteriile mele si pe urma as alege absolut in cunostinta de cauza.
Dar daca ma grabesc, trebuie sa-mi asum si anumite riscuri.

Astfel incat, va intreb: sa aleg un consultant frumos sau unul care imi spune adevarul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu