2parale

2Parale.ro

miercuri, 16 iunie 2010

De ce asigurare de viata?

De cand lucrez in asigurari de viata, am intalnit aceasta intrebare de prea multe ori.
Initial si eu m-am intrebat la fel. Dar am inteles utilitatea si m-am decis sa contribui la educarea colegilor mei de planeta in spiritul detinerii unei asigurari de viata.

Cand iti adresezi o astfel de intrebare, trebuie sa te gandesti ce se poate intampla dupa ce mori cu cei dragi. Stiu, stiu ca e o idee la care prea putini mediteaza. Dar daca iti iubesti familia (sot sau sotie si copii) atunci gandeste-te daca ei vor avea de suferit din cauza lipsei venitului tau odata cu decesul tau. Stii ca atunci cand mori, nimeni nu-ti mai plateste salariu?

Deci, haideti sa vedem ce se poate intampla?
  • Sa nu mai poata cumpara mancarea preferata;
  • sa vina banca sa le ia apartamentul (daca ai un credit) si sa-i scoata in strada;
  • sa nu mai poata plati utilitatile;
  • sa isi piarda standardul de viata cu care s-au obisnuit;
  • sa fie nevoiti sa vanda bunurile familiei pentru a avea cu ce se hrani;
  • etc.
Cu alte cuvinte, incheindu-ti o asigurare de viata nu inseamna ca cineva iti vrea moartea cu orice pret. Inseamna ca tu nu esti insensibil fata de oamenii care iti sunt cei mai apropiati si pe care ii iubesti cel mai mult. Sau....?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu