2parale

2Parale.ro

marți, 23 august 2011

Tanar si nelinistit! De ce mi-as face asigurare de viata?

A mai murit un baiat de 22 ani. Dumnezeu sa-l odihneasca!
Dar... cu familia cum ramane? La parinti ma refer?
De mai multe ori am purtat discutii cu tineri si chiar cu o prietena, despre asigurarea de viata incheiata de o persoana adulta care nu are copiii lui. Deci, nu e casatorita sau nu are "obligatii". Nu stiu de ce o familie reprezinta o "obligatie"!
Revenind la asigurarea de viata. De ce si-ar face un tanar o asigurare de viata? Multi mi-au zis ca nu au de ce sa-si faca o astfel de asigurare pentru ca ei sunt tineri si au toata viata inainte, bla, bla, bla....
I-am intrebat daca stiu cati bani au cheltuit parintii lor cu cresterea lor. Aici intra mancare, haine, distractie, etc. Am fost si eu curioasa la randu-mi si am descoperit ca un parinte cheltuie din momentul nasterii copilului pana il duc la finele facultatii minim 100.000 euro! Ultima varianta vehiculata pe net este de 200.000 euro. Bineinteles, tine de bugetul si fitele fiecarei familii.
Bun... ce legatura au banii astia cu asigurarea de viata incheiata de un tanar?
Eu vad incheierea unei astfel de asigurari de catre un tanar cu varsta minima de 18 ani, ca o varianta de a multumi parintilor pentru efortul financiar depus de-a lungul timpului. Nimeni nu poate cuantifica iubirea oferita de parinti dar un tanar sau tanara poate multumi astfel parintilor.
Si efortul financiar pentru incheierea unei asemenea asigurari nu e mare.

Asadar, merita sa le multumesti si astfel parintilor tai?

Un comentariu: