2parale

2Parale.ro

joi, 15 martie 2012

Oferta de asigurare de viata pe mail

Cu ceva timp in urma primesc un telefon de la o domnisoara care imi cere in numele unui client de-al ei o oferta de asigurare de viata "pe mail". M-am blocat! Dar mi-am adus aminte ca oamenii nu inteleg principiul de asigurare de viata si rolul major al discutiei cu un consultant in asigurari de viata. Una e sa primesti pe mail o cotatie de rca si alta e o asigurare de viata. I-am explicat domnisoarei ca pentru clientul ei, care e asociat intr-o firma si dorea sa protejeze patrimoniul acesteia printr-o asigurare de viata, e destul de dificil sa-i realizez o cotatie prin mail nestiind nimic de client, de afacerea lui si de ce anume vrea o asigurare de viata. Ce anume vrea sa protejeze? A zis ca ma suna daca e clientul interesat. Si nu a mai sunat! Asta e problema actuala cu clientii si asigurarile de viata. Inca oamenii nu stiu ce inseamna aceasta si ce rol are. In acelasi timp le e teama sa aibe o discutie cu cineva pe care nu-l cunosc si care ulterior ii poate hartui, stiind faptul ca un consultant sau broker in asigurari de viata castiga foarte bine de pe un singur contract de asigurari de viata incheiat. Vreau sa cred ca nu intru in acea tagma de "pisalogi" care te ametesc cu o gramada de cuvinte si tu, client, ramai cu banii dati si cu o gramada de promisiuni. Cu mai multi ani in urma, un unit manager imi spunea ca de ce imi fac atatea griji in ceea ce priveste clientii pentru ca "ei tot nu stiu tot ce stim noi!". Si m-am blocat! Chiar asa de putin le pasa ca pot fi aratati cu degetul pe strada? Sau mai rau?

2 comentarii:

  1. Eu am o experienta foaaarte trista cu polita mea de asigurare de viata cu componenta investitionala:
    Pe scurt: cei 3500 de euro cotizati timp de 7 ani si jumatate valoreaza acum doar 2757 de euro, adica 27% mai putin !
    Daca as fi cotizat aceiasi bani, cu aceeasi periodicitate, aceiasi 7 ani si jumatate, intr-un depozit bancar cu 4% dobanda anuala, as fi obtinut 4137 de euro...
    Citeste toata povestea aici: http://www.how-to-do.ro/cum-sa-pierzi-1500-de-euro-cu-o-polita-de-asigurare-de-viata

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu stiam ca exista asa cv .. foarte fain luand in considerare ca de asigurare de viata ai nevoie mai mereu (excursii, cand iei credite etc)

    RăspundețiȘtergere